Segítség

  1. Mi a teendő ha méretválasztási probléma áll fent?
    Méret-probléma esetén a viszárú költsége a vásárlót terheli, ezt a WEBÁRUHÁZ nem fizeti vissza. Méretprobléma esetén az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül van lehetőség a kicserélésre.
     
  2. Mennyi idő alatt kaphatom meg a vásárolt árut?
    A szállítási idő 2-7 nap. A kézbesítésről minden esetben aznap sms-ben értesítést küld a szállító vállalat.
     
  3. Mi a teendő, ha a kézhezvett áru mégsem tetszik?
    Az áru átvételétől számított 14 nap alatt van lehetőség az áru - bármely okból történő - visszaküldésére, mely esetben a visszaküldés költségeit a vevőnek kell viselnie.
     
  4. Hogyan érvényesíthetem a szavatossági jogaimat?
    Minden ezzel kapcsolatos kérdésre az ÁSZF menüpontban válaszolunk.
     
  5. Mennyi jótállási időt vállal a WEBÁRUHÁZ az általa forgalmazott árucikkekre?
    Minden ezzel kapcsolatos kérdésre az ÁSZF menüpontban válaszolunk.
     
  6. Mi a teendő, ha a kézhezvett termék hibás?
    Érvényesíthető a szavatossági igény (segítség 4.pont),  vagy ha a termék egyébként sem felelne meg, úgy választható a 14 napon belüli visszaküldési lehetőség (segítség 3.pont).
     
  7. Mi a teendő, ha hiányos a csomag?
    Ebben az esetben kérjük hívja a vevőszolgálat telefonszámát, vagy küldjön elektronikus levelet a fent megjelölt címre. Munkatársaink soron kívül kivizsgálják panaszát.
  8. Hol tudható meg, milyen méretű termék a megfelelő Önnek? 
    A méret-táblázatot külön menüpontban találhatja meg a főoldalon, a láblécben elhelyezve.
     
  9. Hogyan kaphat további segítséget a WEBÁRUHÁZ-ban történő vásárláshoz? 
    Bármilyen kérdése van, további segítséget a vevőszolgálattól kérhet az év bármely napján 0-24 órában.
     
  10. Hol vehető át a megrendelt termék szállítási költség-mentesen?
    WEBÁRUHÁZ-unk elsősorban kiszállítással érhető el. Személyes átvételi helyünk:  7632 Pécs, Megyeri út 76. (PÉCS PLÁZA 65. sz. üzlet) Brooklyn Store boltunk.

 

ENGLISH VERSION:

  1. What should I do if I have a problem with the chosen size?
    In the case of size problem, the return fee is paid by the customer, which will not be reimbursed by the WEBSHOP. In the case of size problem, it is possible to replace the product within 14 days of receipt.
     
  2. How long does it take until I receive the purchased product?
    The delivery time is 2-7 days. In all cases, the delivery company will send a notification about the delivery on that specific day.
     
  3. What to do if I don't like the products I received?
    Within 14 days of delivery, it is possible to return the goods - for any reason -, in which case the costs of return must be paid by the customer.
     
  4. How do I validate my warranty rights?
    All related question are answered in the GTC menu.
     
  5. How much warranty time is provided by the WEBSHOP for the sold products?
    All related question are answered in the GTC menu.
     
  6. What to do if the received product is defective?
    The warranty claim can be validated (Help, point 4) or if the product would not comply anyways, you can choose the return option within 14 days (Help, point 3).
     
  7. What to do if the package is deficient?
    In This case, please call the customer service phone number, or send an email to the address above. Our staff will immediately investigate the complaint.
     
  8. Where can you find, which size of product is right for You?
    The size chart can be found in a separate menu point on the homepage, positioned in the footer.
     
  9. How can I get more help for purchasing from the WEBSTORE?
    If you have any questions, for further assistance, ask the customer service for help, any day of the year 24/7.
     
  10. Where you I get the ordered product with free of delivery costs?
    Our WEBSHOP is available mainly via delivery. Our place of personal handover:7632 Pécs, Megyeri út 76. (PÉCS PLÁZA 65. sz. üzlet) Brooklyn Store shop.