GY.I.K

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Honnét tudom, hogy az adott termék kapható?

Ha a megfelelő méretet a kosárba tudod rakni, akkor van készleten.

A webáruházunkban feltüntetett készlet  tájékoztató jellegű! A webshopban található és a tényleges áruházi készlet eltérhet egymástól a folyamatos online és offline értékesítés miatt. Így előfordulhat, hogy a webshopban még elérhető a kívánt termék. Ebben az esetben sajnos nem tudjuk teljesíteni a megrendelését. Ezt e-mailben rövid időn belül jelezni fogjuk Önnek, és más alternatívát kínálunk.

 

Honnét tudom, hogy melyik a megfelelő cipőméret a számomra?

Minden termék mellett találsz egy általános mérettáblázatot. Amennyiben ezt nem találod, érünk jelezd ügyfélszolgálatunknak az infobrooklynstore@gmail.com –ra.

 

Hogy tudok több információt szerezni egy adott termékekről?

Kérdéseiddel fordulhatsz ügyfélszolgálatunkhoz a következő elérhetőségeken: 

             e-mail:  infobrooklynstore@gmail.com                                                                                       

                06-20-292-6000

 

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelésedet leadhatod közvetlenül honlapunkon, vagy email-en.

A rendelés leadásához szükséges egy érvényes email cím, amelyre elküldjük a rendeléseddel kapcsolatos további információkat
E-mail : infobrooklynstore@gmail.com  

 

Milyen módon tudok a rendelt áruhoz hozzájutni? Milyen költségekkel jár a rendelés?

A kiszállítást az EXPRESS ONE csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költségei a fizetés módjától függően a következőképpen alakulnak:
    -utánvétellel a futárszolgálatnál:

                        30.000.- FT  feletti vásárlás esetén 0 Ft a szállítási költség

                        30.000.- Ft alatti vásárlás esetén 1200 Ft.

    - személyes átvétel az üzletben ( mivel nincs szállítás, nincs szállítási díj)

 

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden terméket minden elérhető színben megtalálhatsz a weboldalon. Ha más színben keresnél egy bizonyos terméket, és nem találod, akkor az nem kapható nálunk. Hidd el, nem dugdossuk előled a termékeinket.

 

Hogy tudom törölni a megrendelést?

Megrendelésedet e-mailben tudod törölni:  infobrooklynstore@gmail.com

Ebben legyen benne:   törölni szeretnéd a rendelést

                                     rendelés azonosítója

 

Megérkezett a megrendelt termék, de szeretném kicserélni, mert nem lett jó a méret, vagy hibás. Mit tegyek?

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 30 napon belül a következő címre:

- 7632, Pécs, Megyeri út 76. címre, vagy

- személyesen visszaviheted a üzletbe: 7632, Pécs, Megyeri út 76.

Ha postai úton küldöd vissza, a következő a teendőd:

  • kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású, eredeti állapotú termék cseréjére van lehetőség
  • cserére vonatkozó kérésedet a csereigénylő űrlapon tudod jelezni felénk. Ezt kitöltés után kérjük, küldd vissza e-mailcímünkre (infobrooklynstore@gmail.com ) a további egyeztetés céljából.
  • az űrlapot nyomtasd ki és a számlával, a termékkel, és dobozával együtt kérjük visszaküldeni a fent említett címre.
  • A csereigénylő űrlap letölthető a ide kattintva.

FONTOS: utánvétes csomagot nem tudunk átvenni tőled!!!  Feladáskor beszedendő összeget semmiképp ne írj a csomagra.

Ha személyesen szeretnéd cserélni a terméket:

    az üzletben kicserélt termékre már nem vonatkoznak a fogyasztót/vásárlót megillető elállási jogok. Mivel üzletünkben lehetőséged van felpróbálni, lehetőséged van megismerni a termék jellemzőit (anyag, fazon, kényelem),– így az már üzletben történő új vásárlásnak minősül.

 

 Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret, vagy hibás, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 30 napon belül a 

- 7632, Pécs, Megyeri út 76. címre, vagy

- személyesen visszaviheted a üzletbe: 7632, Pécs, Megyeri út 76.

  • Elállásra vonatkozó kérésedet  az elállási nyilatkozat kitöltésével tudod jelezni felénk. Ezt kitöltés után kérjük, küldd vissza e-mailcímünkre (infobrooklynstore@gmail.com ) a további egyeztetés céljából.
  • az űrlapot nyomtasd ki és a számlával, a termékkel, és dobozával együtt kérjük visszaküldeni a fent említett címre.
  • koszosan visszaküldött termékeket a Brooklyn Store Kft. nem vesz át, ezeket visszaküldi a feladónak.

Az elállási nyilatkozat feltételeit elolvashatod az ÁSZF 17.oldalán, a nyomtatványt is innét tudod letölteni.

FONTOS: utánvétes csomagot nem tudunk átvenni tőled!!!  Feladáskor beszedendő összeget semmiképp ne írj a csomagra.

 

Milyen módon kaphatom vissza a pénzt?

Postai csekken, vagy banki átutalással tudjuk megoldani a pénzvisszatérítést.

 

A webáruházon keresztül rendelt termék tönkrement. Mit tegyek?

2 év szavatosság van a termékekre, ami két részre tagolódik:

1. első 6 hónap:  küldd vissza  7632, Pécs, Megyeri út 76. címre a számlával postai úton ajánlott küldeményként a Brooklyn Store Kft címére.

2. 7. hónaptól kezdődően a termékre vonatkozó jótállás és szavatossági feltételeiről bővebb információt itt találsz:

ÁSZF   vagy   itt 

 

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási feltételeiről és időtartamáról bővebb infók :                                                                       szállítás

 

Előreutalással kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit tegyek?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunknál a 06-20-292-6000 számon, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.

 

Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunknál a infobrooklynstore@gmail.com címre küldött levéllel, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

 

Rendelni szeretnék a webáruházból, de nem vagyok biztos a méretben. Mit javasol?

A webáruházban az asztali verzióban a termékekre rákattintva található a mérettáblázat, amely segítséget adhat a választásnál.Vagy ha lehetőséged van üzletben személyesen átvenni a kívánt terméket , akkor vásárlás előtt fel is tudod próbálni.

 

Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Mit tegyek?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunknál a infobrooklynstore@gmail.com címre küldött levéllel, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

 

Mikor érhető el a z ügyfélszolgálat telefonon ?

Az ügyfélszolgálatunk minden nap 10 és 18 óra között lehet elérni. Ha ettől eltérő időpontban szeretnéd felvenni velünk a kapcsolatot, kérünk írj az ügyfélszolgálatunk email címére (infobrooklynstore@gmail.com).